سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۲۷۳ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۲۷۳ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان مرزی اصلاندوز گفت: از ابتدای امسال از ۶۵۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز و تجاوز به حریم راه در استان اردبیل جلوگیری به عمل آمد.

او افزود: از این میزان ۲۷۳ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی شده و به ۲۹۷ مورد نیز اخطار ساخت صادر شد؛ همچنین ۸۵ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی در ۱۰ ماه گذشته قلع و قمع شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با قدردانی از حمایت‌های ارزنده‌ی دادگستری کل استان، گفت: گشت‌های راهداری به طور مرتب در محورها حضور فعال دارند و در مدت یاد شده توانستند هزار و ۱۰۴ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسایی، برخورد و قلع و قمع کنند.

صبحی حفاظت و صیانت از راه و حریم آن را به عنوان خط قرمز راهداری دانست و تصریح کرد: راهداران پرتلاش دیار سبلان با همه توان از این سرمایه ارزشمند ملی حفاظت کرده وبا متخلفین نیز به شدت برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.