سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار به بخش بهداشت و درمان شهرستان سردشت

فرماندار سردشت از هزینه شدن بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار به بخش بهداشت و درمان شهرستان در سالجاری خبرداد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،فرماندار سردشت در مجمع سلامت این شهرستان با بیان اینکه حوزه سلامت یکی از حوزه‌های زیربنایی توسعه جامعه است، گفت: پیشرفت و توسعه یک جانبه به صورت مستقیم و غیر مستقیم با موضوع سلامت درارتباط است.

اقصی نخشی پور اقدامات صورت گرفته بهداشت و درمان سردشت را مطلوب خواند و افزود: از ابتدای سال تاکنون ۳۰ میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال اعتبار در حوزه سلامت و بهداشت تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: برای احداث و تسهیلات زایمانی روستای اسلام آباد در مساحتی با زیربنای ۱۸۰ متر مربع، ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، رادیولوژی شهر میرآباد ۷۰۰ میلیون ریال، رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام خمینی (ره) ۹ میلیارد ریال، تجهیز اتاق عمل چشم پزشکی ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، خرید تجهیزات پزشکی ۱۲ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال، تجهیز و نوسازی زنجیره سرد نگهداری واکسن به همراه نابلو الکترونیکی سیستم هوشمند ۲ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال اعتبارات هزینه شده است.

وی ادامه داد: زمینی به مساحت یک هزار متر مربع برای احداث مرکز جامع سلامت روستای ماراغان به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از طرف خیرسلامت آقای غفاری اهدا شده و همچنین آقای وفاپور ساخت ساختمان فوریت‌های پزشکی روستای اسلام آباد در زیربنای ۲۰۰ متر مربع با اعتبار ۶ میلیارد ریال را تقبل کرده است.

امام جمعه سردشت نیز در این جلسه به دغدغه‌ها ودرخواست‌های مردم در حوزه سلامت اشاره کرد و لزوم توجه بیشتر و توسعه بخش بهداشت و درمان را از سوی مسئولان و خیران را ضروری دانست.
 
در پایان این مراسم از ۵ نفر تلاشگر و نمونه عرصه سلامت تجلیل به عمل آمد.
 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.