سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش رویداد جشنواره ملی جهادگران برگزیده برگزار شد

دومین روز پیش رویداد سومین جشنواره ملی جهادگران با برگزاری دو کارگاه آموزشی پیگیری شد.

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌هایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین روز پیش رویداد سومین جشنواره ملی جهادگران با برگزاری دو کارگاه آموزشی پیگیری شد.

بر همین اساس کارگاه پروتوتایپ (معرفی راه‌حل‌های جدید، حداقل محصول قابل عرضه) توسط عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به جهادگران ارائه شد، مرادی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی با ایراد سخنانی توضیح داد: در هر فعالیت، نظام اقناع مورد نیاز است؛ چه فعالیت اقتصادی باشد، چه نباشد. اصول کسب و کار قابل بومی‌سازی و تعمیم یافتن به سایر عرصه‌ها و استفاده است.

این استاد دانشگاه تشریح کرد: ️ MVP در روش‌ها و ابزار متفاوت قابل اجرا است هدف رابطه با مشتری و بازخورد گرفتن از آن است: یکی از راه‌های سنجش بازار یا بازخوردگیری از مشتری، استفاده از دراپ باکس است. این صفحات برای بازخوردگیری از مشتریان جهت بهبود ایده ایجاد می‌شوند.

در ادامه روز پایانی این پیش رویداد وحید جلال پور به ارائه کارگاه ظرفیت دستگاه‌ها و نحوه تعامل با آن‌ها پرداخت. جلال پور فعال اقتصادی و جهادی گفت: لازم است خاطرنشان شود رفتار با خیرین یک مهارت است و باید کم‌کم آن را توسعه داد. روانشناسی خیرین و سازمان‌ها اهمیت بالایی دارد. اعتماد‌سازی، شفاف بودن و شناسایی دقیق، هنگام تعامل با دستگاه‌ها اعتبار‌آفرین خواهد بود.

در پایان این پیش رویداد گروه‌های جهادی استانی و آثار برگزیده به ارائه طرح‌های خود پرداختند.
 
لازم به ذکر است از بین آثار ارائه شده، ۱۵ اثر به مراسم اختتامیه جشنواره راه میابند.

گفتنی است اختتامیه این جشنواره در روز‌های ۱۶ تا ۱۸ بهمن ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.