سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عدالتخواه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

برخورد جدی با جرائم انتخاباتی در دستور کار دستگاه قضائی همدان

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به برخورد جدی با جرائم انتخاباتی گفت: انتظار از فعالان انتخاباتی این است که بر مدار قانون حرکت کنند.

عدالتخواه رئیس دادگستری استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به اینکه برخورد جدی با جرائم انتخاباتی در دستور کار دستگاه قضائی استان قرار دارد، اظهار کرد: در این زمینه با متخلفین با جدیت برخورد می‌شود و هیچ کوتاهی در کار نخواهد بود.

او با اشاره به اینکه برخی از تبلیغات نابهنگام برای انتخابات سبب بروز مشکلات عدیده‌ای می‌شود، افزود: تخریب و توهین رقبای انتخاباتی و سوءاستفاده از مناصب دولتی بر ضد و یا منفعت داوطلبان از مواردی است که در این زمینه مشهود است و به همین دلیل باید برخورد با سوءاستفاده‌کنندگان را با جدیت در دستور کار قرار دهیم.

رئیس کل دادگستری استان همدان ادامه داد: اجرای برنامه‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از چنین اقدامات متخلفانه‌ای در دستور کار است و درصدد هستیم طبق قانون با کسانی که در این زمینه سوءاستفاده‌ می‌کنند، برخورد کنیم.

عدالتخواه بیان کرد: انتظار از فعالان انتخاباتی این است که بر مدار قانون حرکت کنند و از بروز معضلات و مشکلات جلوگیری کنند و در این زمینه انسجام و همدلی برای حل مشکلات مجموعه‌های نظارتی و اجرایی جزو اولویت‌های اساسی است و باید مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: دادگستری ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.