سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آمریکا از ایران و ایرانی کینه دارد

فعال سیاسی گفت: آمریکا از ایران و ایرانی کینه قدیمی دارد و در تلاش است تا به هر طریقی اقدامی علیه ایرانیان انجام دهد.

محمد هاشمی رفسنجانی عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام  در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تهدید ترور سردار قاآنی توسط مقامات آمریکایی گفت: ترامپ تا به حال به هیچ یک از قوانین بین الملل و انسانی پایبند نبوده و همواره هرجنایتی که از دستش برآمده را انجام داده است.

او ادامه داد: البته این صرفا یک تهدید است، اما در کل وقتی پایبندی به این قوانین وجود نداشته باشد و تمام مطالبی که بیان می کند صرفا در حد یک شعار باشد نتیجه همین می‌شود و معمولا دولت های یاغی از این رفتارها انجام می‌دهند.


بیشتر بخوانید: نامزد‌های انتخابات قواعد بازی را رعایت کنند


هاشمی رفسنجانی افزود: رفتارهای ترامپ نشان داد که یک انسان یاغی است و به هیچ تعهد و پیمانی پایبند نیست و الان هم دانشجویان ایرانی و حتی ایرانیان کانادایی را بسیار اذیت می‎کند، وقتی که می‌خواهند وارد یا خارج شوند سوالات زیادی را از آنها می‌پرسد.

عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: اینها تماما به این معناست که از ایران و ایرانی کینه دارند و در تلاش هستند تا به هر طریقی اقدامی علیه ایرانیان انجام دهند، اما همانطور که قبلا هم رهبری گفته بودند اگر آمریکا یکی بزند ده تا می خورد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.