سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۳ روستای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: همزمان با دهه فجر امسال ۶۳ روستای استان اردبیل با بیش از ۱۹۰۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، یاد و خاطره امام راحل، شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: دهه فجر یادآور ایثار و رشادت‌های ملت ایران در شکست حکومت ظلم و پایه‌گذاری انقلاب ارزشمند جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) است.

او با اشاره به اینکه دهه فجر امسال فرصت مناسبی برای معرفی و ارائه دستاورد‌های ۴۱ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا از این طریق مردم نیز از مزایا و خدمات این فعالیت‌ها آگاه شوند، گفت: طی ۴۱ سال گذشته در حوزه گازرسانی در سطح استان اردبیل خدمات ارزنده‌ای انجام شده است و در حال حاضر ۱۰۰ درصد خانوار شهری و بیش از ۹۴ درصد از خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و در دهه فجر امسال نیز پروژه‌های گازرسانی به ۶۳ روستای استان اردبیل با بیش از ۱۹۰۰ خانوار روستایی به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل بیان کرد: در دهه پیش رو، ۶۳ روستای شهرستان‌های مشگین شهر، بیله سوار، پارس آباد، نیر، نمین، گرمی، کوثر و خلخال و همچنین ۲ پروژه گازرسانی به محور‌های صنعتی سامیان و پایاب سد خداآفرین در سطح استان در راستای کمک به صنعت، تولید و اشتغال با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال و با حجم شبکه گذاری بیش از ۲۶۰ کیلومتر به بهره برداری خواهند رسید.

اسماعیلی با تشریح اقدامات ارزنده شرکت گاز استان اردبیل در راستای ارایه خدمات بهینه و غیر حضوری به مشترکین، تحقق برنامه‌های دولت الکترونیک را زمینه ساز تسریع در پاسخگویی و چابک سازی برشمرد و افزود: شرکت گاز استان اردبیل با برنامه ریزی‌های منسجمی که در زمینه تحقق اهداف دولت الکترونیک انجام داده توانسته گام‌های موثری را در اجرای عدالت اجتماعی بردارد که از آن موارد می‌توان به صدور قبوض آنی، حذف قبوض کاغذی، ایجاد میز خدمت الکترونیکی و ارایه خدمات در بستر وب اشاره نمود.

او در پایان ضمن تبریک مجدد ایام الله دهه فجر، بر لزوم استفاده صحیح و ایمن از گاز طبیعی توسط مشترکین گرانقدر استان تأکید و خواستار صرفه جویی در مصرف این نعمت خدادادی شده و از حمایت‌های بی دریغ مردم شهید پرور استان در توسعه روز افزون شبکه توزیع گاز تقدیر بعمل آورد.

لازم به ذکر است شرکت گاز استان اردبیل در حال حاضر به ۴۸۹ هزار مشترک گاز طبیعی خدمات ارایه می‌نماید که تمامی ۲۹ شهر و ۱۳۱۲ روستا در این استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.