سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری ۴۳ طرح کشاورزی خراسان شمالی همزمان با دهه فجر

دهه مبارک فجر ۴۳ طرح کشاورزی با ۲۰۳ میلیارد و ۹۴۸ میلیون ریال اعتبار در خراسان شمالی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   عبدالله یوسفی رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی گفت: دهه مبارک فجر ۴۳ طرح کشاورزی  با ۲۰۳ میلیارد و ۹۴۸ میلیون ریال اعتبار در خراسان شمالی به بهره برداری می‌رسد.

یوسفی افزود: منابع اعتباری و سرمایه گذاری ۱۶ طرح به مبلغ ۹۸ میلیارد و ۸۳۴ میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و آورده بخش خصوصی است.

او در ادامه گفت: همچنین محل تامین اعتبار برای تکمیل ۲۷ طرح نیز به مبلغ ۱۰۵ میلیارد و ۱۱۴ میلیون ریال از تملک دارایی‌های سرمایه‌ای بخش عمومی بود.

رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی عنوان کرد: با افتتاح این طرح‌ها برای ۱۵۲ نفر شغل ایجاد و ۱۱ هزار و ۲۷۳ خانوار بهره مند می‌شوند.

یوسفی گفت: ۲۷ پروژه از طرح‌های آماده بهره برداری شامل ۱۷ طرح آبیاری نوین است که اجرای آن‌ها سبب صرفه جویی دو میلیون و ۵۶۵ هزار مترمکعب آب در سال می‌شود و زمینه اشتغال ۵۲ نفر به صورت غیرمستقیم و ۷۱ نفر مستقیم ایجاد می‌شود.

همچنین در بخش تولیدات دامی با بهره برداری از ۱۴ طرح، افزایش ۳۲۸ تنی گوشت قرمز و ۳۵۰ تنی شیر در سال خواهیم داشت و زمینه اشتغال غیرمستقیم ۱۲۰ نفر و اشتغال مستقیم ۱۷ نفر ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.