سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادر سانی به مسافران در راه مانده توسط هلال احمر زنجان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:۸۰ مسافردر راه مانده توسط هلال احمر زنجان اسکان یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،آقاجانلو معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: روز گذشته همزمان با بارش برف وکولاک نیرو‌های امداد و نجات هلال احمر این استان ۸۰ مسافر در راه مانده را در جاده ترانزیت زنجان – ابهر اسکان دادند.

آقاجانلو افزود: با اسکان این تعداد مسافر در مسجد امام حسین (ع) روستای خیرآباد، پتو و کنسرو بین آن‌ها توزیع شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر استان در جاده‌های پرتردد و پرخطر این استان به استقرار پست‌های موقت و ثابت در قالب طرح ملی امداد و نجات زمستانه اقدام کرده است.

آقاجانلو افزود: در این طرح، بکارگیری آمبولانس، خودروی پشتیبان و نیرو‌های عملیاتی در جاده‌های پر تردد و مبادی ورودی شهر‌ها به منظور اجرای سریع عملیات‌های نجات و امداد رسانی در حوادث جاده‌ای و سایر حوادث احتمالی در محدوده عملیاتی پایگاه‌ها کرده ایم.

او گفت: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر این پایگاه‌ها هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان‌های استان زنجان فعال است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همه پایگاه‌های ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان زنجان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

آقاجانلو تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند تماس برقرار کنند
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.