سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجرای مسافران سرپایی شرکت‌های هواپیمایی چیست؟

با اینکه بستن کمربند ایمنی در زمان نشست و برخواست هواپیما جزء الزامات پرواز است، اما یکی از مسافران پرواز تهران-یزد دقایقی از پرواز را به طور سرپا طی کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مسافران پرواز شماره ۳۷۲۴ هواپیمایی آسمان که روز چهارشنبه ۳۰ دی ساعت ۱۵:۲۰ تهران را به مقصد یزد ترک کرده در تماس با ما عنوان کرد که در زمان تیک‌اف به او هیچ صندلی اختصاص داده نشده است.

 

این مسافر با اعلام نارضایتی از این شرکت هواپیمایی گفته است حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه ابتدایی پرواز را در گوشه‌ای از هواپیما ایستاده و بعد از گذشت این مدت از طرف مهماندار صندلی به وی اختصاص یافته است.

حال جای سوال دارد با اینکه در هواپیما صندلی خالی وجود داشته چرا مهماندار در ابتدای پرواز جای مشخصی برای مسافر در نظر نگرفته است.

البته یکی از مسافران مربوط به شرکت هواپیمایی زاگرس به شماره پرواز ۴۰۴۱ نیز چندی پیش در تماس با  ما گفته است تمام مسیر تهران مشهد را به صورت سرپا طی کرده و این امر نارضایتی وی را به همراه داشته است.

این موارد درحالی رخ می‌دهد که همواره خدمه پرواز در ابتدای سفر به فواید کمربند ایمنی تاکید دارند و بستن کمربند در هنگام نشست و برخاست هواپیما به دلیل حفظ ایمنی مسافران جزء الزامات است.

علی رغم پیگیری‌های ما شرکت‌های هواپیمایی حاضر به پاسخگویی در این زمینه نشدند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ایرانی
۲۲:۰۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
خب حتما تو ایستگاه صندلی ها پر شده و بعدا یکی تو راه پیاده شده، همیشه یه چند که تو راه پیاده میشن صندلی خالی هم گیر میاد، حالا باید خدا رو شکر کنه که برای این بنده خدا هم صندلی خالی پیدا شده، بعضی وقت ها کل مسیر رو باید ایستاده پیمود

تشکر از مهماندار محترم برای جور کردن صندلی برای این بنده خدا