سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امنیت پایدار در جامعه، حاصل همدلی و همسوئی پلیس و دستگاه‌های اجرائی

فرمانده انتظامی شهرستان بدره گفت: همدلی و همسوئی پلیس و دستگاه‌های اجرائی، ایجاد امنیت پایدار در جامعه را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ عزت اله متین فر فرمانده انتظامی شهرستان بدره در نشست تعاملی با جانشین سپاه بدره و معاون فرماندار بدره، اظهار داشت: مأموران انتظامی باید در برخورد با متخلفان ضمن رعایت حقوق شهروندی، تلاش کنند تا جامعه را برای قانون گریزان نا امن و برای شهروندان به مأمنی امن تبدیل کنند.

او با بیان اینکه همدلی و همسوئی پلیس و دستگاه‌های اجرائی، ایجاد امنیت پایدار در جامعه را به دنبال خواهد داشت، افزود: این امر، موجب خدمت رسانی بهتر به مردم و رضایت حداکثری آحاد جامعه می‌شود.

در ادامه مسلم تیر افکن معاون فرماندار بدره، ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه انتظامی در کشفیات و پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان، خاطر نشان کرد: به لطف خداوند و با تلاش‌های شبانه‌روزی این انتظامی، از وضعیت امنیتی خوبی برخوردار هستیم و زحمات این عزیزان قابل تقدیر است.

در ادامه سرهنگ رضا میرزائی جانشین سپاه ناحیه مقاومت بدره نیز با اشاره به نقش مهم تعاملات دستگاه‌های اجرائی با نیرو‌های مسلح و نیروی انتظامی، گفت: خدمت به مردم و ارتقاء احساس امنیت از وظائف مشترک نیروی‌های مسلح و دستگاه‌های اجرائی است که هر ۲ دستگاه با تعامل و ارتباط منطقی می‌توانند منشاء خدمات ارزنده به جامعه باشند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.