سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیل سیستان و بلوچستان همدلی را به نمایش گذاشت

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان گفت: سیل در جنوب این استان مشکلات بسیاری را به دنبال داشت اما در کنار این همه تلخی مشکلات شهد وفاق، همدلی، پای کار بودن همگان بسیار دلچسب بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،محمود دولت کردستانی مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه رسانه‌ها نباید بگذارند که مردم سیلزده در سیستان و بلوچستان به فراموشی سپرده شوند اظهار داشت: رسانه‌ها باید به حمایت، پشتیبانی و پوشش خبرهای سیل بپردازند و میزان بودجه‌هایی که توسط مسوولان ارائه می‌شود را تا تحقق آن پیگیری کنند.

او  به فضای مجازی به عنوان فرصت یا تهدید اشاره کرد و افزود: فضا مجازی نقش مهمی در نمایش دادن مشکلات و نشان دادن نیازهای مردم این منطقه داشت اما در این میان برخی افراد با سوء استفاده و انتشار اخبار و تصاویری غیر واقعی به دنبال ایجاد منفعت‌های شیطانی خود بودند.

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در آستانه ایام الله ده فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم گفت: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها باید در امید بخشی و نمایش دستاوردهای نظام نقش پررنگی ایفا کنند.

او ادامه داد: همچنین روابط عمومی‌های با ایجاد مستند از تلاش‌های صورت گرفته هر دستگاه در حوزه سیل سیستان و بلوچستان علاوه‌بر نمایش زحمات این دستگاه‌ها باعث امید در دل مردم و نا امیدی دشمن و توطئه‌های آن شوند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.