سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برداشته شدن دیوارهای دانشگاه فردوسی

آیا دیوارهای اطراف دانشگاه فردوسی برداشته می شوند؟

عادل سپهر مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: قرار نیست دیوار یا زمینی از دانشگاه جدا شود، برداشته شدن دیوارها یعنی پررنگ شدن ارتباط دانشگاه با جامعه و شهروندان و کمرنگ شدن فاصله میان مردم و دانشگاه است.

او ادامه داد: در جلساتی که دانشگاه و شهرداری داشتند، قرار شد از پتانسیل شهرداری و دانشگاه استفاده شود تا دانشگاه توان خود را به منظور مسئولیت پذیری اجتماعی انجام دهد و یکی از وظایف مهم اجتماعی خود که تربیت شهروندان مسئول در سطح جامعه است را انجام دهد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: قرار است فعالیت های مهم در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی، شرکت های دانش بنیان، رویدادهای مختلف فرهنگی مانند جشنواره ملل که با حضور عموم مردم و دانشجویان برگزار شد، انجام شود و شهروندان عزیز از اتفاقات خوبی که در قلب تپنده علمی شرق کشور می افتد مطلع شوند.

هدف از برداشتن دیوار حائل میان دانشگاه و جامعه ، نمایش دستاوردهای دانشگاه، ایجاد تاثیر متقابل دانشگاه و جامعه بر یکدیگر و تعامل میان این دو است که زمینه ساز اتفاقات بسیار خوب و بزرگی در آینده نزدیک خواهد شد.

انتهای پیام// م.ب

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.