سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرزومندی: حریفان خوبی در مجارستان داریم / همه نفرات دعوت شده از مهرام نیستند

سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان گفت: حریفان خوبی در تورنومنت مجارستان داریم و با تیم هایی چون رئال مادرید، بایرن مونیخ و رم رو به رو می‌شویم.

علی آرزومندی سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی متصل به اعزام تورنومنت مجارستان گفت: اردویی که هم اکنون در حال برگزاری آن هستیم برای اعزام به مسابقات بین المللی مجارستان است ، ما تصمیم گرفتیم پیش از این مسابقات برای ۳ روز اردوی آماده سازی داشته باشیم تا بازیکنانمان به هماهنگی برسند و سپس به این مسابقات برویم، زیرا بلافاصله پس از حضورمان در مجارستان تنها یک روز فرصت داریم و باید بازی کنیم.

او در ادامه و در خصوص فعالیت تیم ملی نوجوانان در غالب تیم بسکتبال مهرام گفت: مهرام حمایت مالی را بر عهده گرفته است و امسال با حمایت‌هایی که از ما وجود داشت تصمیم گرفتیم تیم را در غالب مهرام داشته باشیم تا بازیکنانمان در کنار هم حضور داشته باشند. پیش از این و در سال گذشته مجبور بودیم هر هفته بازیکنان را به اردو بیاوریم که همین کار را سخت می‌کرد، در ابتدا تصمیم گرفتیم ۵ - ۶ بازیکن از تیم‌های دیگر را هم به جمعمان اضافه کنیم و همین حالا هم از ۱۲ نفری که به اردو دعوت کردیم ۴ بازیکن از تیم‌های دیگر هستند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان در خصوص سطح رقابت‌های مجارستان بیان داشت: حضورمان در مجارستان ۲ نکته مهم دارد که نخستین آن رویارویی با تیم‌های برتر اروپا، چون رئال مادرید، بایرن مونیخ، رم و تیم ملی مجارستان است که همگی با نفرات اصلیشان به این تورنومنت می‌آیند و نکته دیگر هم رویارویی با تیم ملی چین است. زیرا ما قرار است در رقابت‌های قهرمانی آسیا با این تیم رو به رو شویم و از آنجا که در رده نوجوانان هیچ بازیکن و ترکیبی قابل آنالیز نیست و همواره تیم‌ها با نفراتی به میدان می‌آیند که پیش از آن حضور نداشتند، این رویارویی می‌تواند به شناخت بهترمان از چین کمک کند.

علی آرزو مندی در پایان و در پاسخ به این سوال ایا پویا تاجیک هم در کنار تیم حضور خواهد داشت یا خیر بیان داشت: تاجیک این روز‌ها به عنوان سرمربی تیم بسکتبال شورا شهرداری قزوین مشغول به فعالیت است و هر دوشنبه و پنج شنبه ه مشغول مسابقات است و به همین دلیل نمی‌تواند ما را همراهی کند، ولی پس از این تورنومنت به جمع ما برای مسابقات قهرمانی آسیا اضافه می‌شود.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.