سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار امام جمعه قزوین با خانواده شهید کریمائی

امام جمعه قزوین با حضور در منزل شهید علیرضا کریمائی با خانواده آن شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در دیدار خانواده شهید علیرضا کریمائی اظهار کرد: شهدا کسانی هستند که مورد عنایت و توجه ویژه خدا قرار دارند و جانشان را برای امنیت و آرامش مردم فدا کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه شهدا پس از شهادت نیز برکاتشان شامل حال مردم می‌شود، افزود: شهدا با خدا معامله کرده‌اند و هیچ کسی در معامله با خدا متضرر نمی‌شود.

او اضافه کرد: شهید سلیمانی و شهید ابومهدی عراق و کشور‌های منطقه را از لوس گروه‌های تروریستی نجات دادند و پس از شهادت نیز بین ملت عراق وحدت و یکپارچگی بیشتری ایجاد شد و این برکت خون شهید را نشان می‌دهد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: روز گذشته بزرگ‌ترین اجتماع میلیونی مردم عراق در اعتراض به سیاست‌های جنگ طلبانه آمریکا صورت گرفت و باعث ترس و وحشت آمریکا و اسرائیل و تقویت وحدت عراق شد.

نماینده، ولی فقیه در استان بیان کرد: در ونزوئلا برای بزرگداشت سردار سلیمانی از ۵۰ کشور گردهم آمده بودند و به ایشان ابراز علاقه می‌کردند و این‌ها پاداش‌های معنوی، عزت و آبرویی است که خداوند به آن شهید والامقام عنایت کرد.

او خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب به آینده امیدوار است و ما نیز باید به آینده امیدوار باشیم و هر روز تلاش کنیم تا خودمان را تقویت کنیم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.