سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی: در ویترین افتخاراتم مدال المپیک را کَم دارم/ برای ملی پوش شدن با همه وجود تلاش می کنم

نایب قهرمان رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ گفت: در رقابت‌های جهانی و آسیایی به عناوین مختلفی رسیدم و فقط مدال المپیک را در ویترین افتخاراتم کم دارم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا کریمی دارنده یک مدال نقره و دو برنز جهان که پس از مصدومیت با نظر پزشکان مدتی است تمرینات خود را به صورت اختصاصی دنبال می‌کند درباره آخرین وضعیت خود اظهار داشت: دومین اردویی که برای آزادکاران در حال پیگیری است و من هم در کنار دیگر اردونشینان برای هماهنگی بیشتر در تمرینات حضور دارم. من یک آسیب دیدگی قدیمی داشتم که در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان تشدید و باعث شد تمرینات سنگین و جدی من تحت تاثیر قرار گیرد.


بیشتر بخوانید: حضور عنواندار جهان و المپیک در مناطق سیل زده برای توزیع کمک‌های مردمی+ عکس


دارنده مدال طلای بازی های آسیایی تصریح کرد: خوشبختانه با کمک مربیان کادر فنی و دکتر بهرامی نژاد با حضور در اردو در حال انجام تمرینات و اقدامات درمانی ویژه هستم. طبق نظر پزشکان و با توجه به روند مطلوب درمانی امیدوارم تا دو اردوی دیگر به شرایط مناسب تری برسم و تمریناتم را با جدیت بیشتری پیگیری کنم.

وی افزود: کشتی ورزش اول ما می باشد و مردم نگاه ویژه‌ای به آن دارند. طبیعی است سال‌ها افتخار افرینی از سوی کشتی گیران توقع مردم را بالا برده و حالا هم آن‌ها انتظار دارند تا مثل همیشه کشتی جور مدال نگرفتن برخی رشته‌های دیگر در المپیک را بکشد.

دارنده سه مدال طلای آسیا در خاتمه عنوان کرد: من هم با تمام توان تلاش می‌کنم تا سال آینده به ترکیب تیم ملی اعزامی به المپیک برسم و در این آوردگاه بزرگ مدال آوری کنم. در ویترین افتخاراتم مدال‌های مختلف جهانی و آسیایی وجود دارد، اما هنوز مدال المپیک را کم دارم که امیدوارم این مدال ارزشمند را هم کسب کنم.


بیشتر بخوانید: «نابغه کشتی» انتصاب مسئول رسیدگی به امور پیشکسوتان را تبریک گفت+ سند


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.