سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۷۸ میلیون تومانی مردم بندر کرگان به سیل‌زدگان

رئیس کمیته امداد بندرزک از کمک ۷۸ میلیون تومانی مردم بندر کرگان به سیل‌زدگان جاسک و استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،رئیس کمیته امداد بندرزک میناب گفت: مردم بندر کرگان به سیل‌زدگان جاسک و استان سیستان و بلوچستان۷۸ میلیون تومان کمک کردند.

اسماعیل نگهبان، افزود:مردم نوع‌دوست و نیک‌اندیش بندر کرگان شهرستان میناب در اقدامی خداپسندانه به تأمین اقلام و لوازم ضروری موردنیاز سیل‌زدگان شهرستان جاسک هرمزگان و استان سیستان و بلوچستان کمک کردند.

او گفت: کمیته امداد بندرزک نیز هم‌زمان با سایر ادارات استان اقدام به رایزنی و جمع‌آوری کمک‌های مردمی به‌منظور تأمین نیاز‌های ضروری سیل‌زدگان نمود که مردم نوع‌دوست و نیک‌اندیش بندر کرگان شهرستان میناب در اقدامی خداپسندانه به تأمین اقلام و لوازم ضروری سیل‌زدگان شهرستان جاسک هرمزگان و استان سیستان و بلوچستان کمک کردند.

نگهبان افزود: محموله‌های اهدایی با تلاش شورای اسلامی، دهیاری و مردم نیکوکار منطقه کرگان تأمین‌شده و شامل پوشاک، پتو، موکت، مواد غذایی و اقلام بهداشتی به ارزش ۷۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است که در قالب یک کامیون و دو خودرو وانت توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناطق سیل‌زده در شهرستان جاسک و استان سیستان و بلوچستان ارسال گردیده است و به شکلی برنامه‌ریزی‌شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بین نیازمندان در مناطق سیل‌زده توزیع شود.

او ضمن تشکر از مردم نیکوکار که همیشه یاریگر نیازمندان هستند، گفت: مردم خیراندیش می‌توانند از طریق واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۱۶۹ بنام کمیته امداد نزد بانک ملی به هم‌وطنان سیل‌زده کمک کنند.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.