سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۲۴ میلیارد ریالی خراسانی‌ها به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

۲۴ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی مردم خراسان رضوی برای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان توسط این نهاد جمع‌آوری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین گیلاسی معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: با توجه به نیاز فوری مردم سیل‌زده به تامین نیاز‌های اولیه از جمله مواد خوراکی، کالا‌های بهداشتی و اقلام امدادی بخشی از کمک‌های نقدی و نیز مجموع کمک‌های غیر نقدی به این امر اختصاص می‌یابد.

او تصریح کرد: بیش از ۱۸ میلیارد ریال از این میزان توسط ۲۶۶ مرکز نیکوکاری زیر پوشش کمیته امداد  خراسان رضوی جمع‌آوری شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده با توجه به نیاز بعدی مردم سیل‌زده به مسکن، بخش قابل توجهی از کمک‌های نقدی و مردمی به سمت هزینه در این حوزه خواهد رفت.

گیلاسی افزود: هنوز توافقی در زمینه تعمیر و ساخت مسکن برای مناطق سیل‌زده انجام نشده است و علت آن هم اولویت امدادرسانی و تامین نیاز‌های اولیه است.

او تصریح کرد: با هدف دسترسی سریع مردم آسیب دیده به کمک‌های مردمی خراسان رضوی هر شهرستان استان متولی کمک به یک بخش و منطقه سیل‌زده سیستان و بلوچستان شده است.

منبع ؛ایرنا
انتهای پیام//ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.