سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مه غلیظ دید افقی در ایرانشهر را به ۹۰۰ متر کاهش داد

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز با افزایش رطوبت نسبی هوا در ایرانشهر و تشکیل مه غلیظ، شعاع دید افقی در این شهر به ۹۰۰ متر رسید.

محمود دیانتی رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:مه غلیظ در نتیجه افزایش رطوبت نسبی هوا در ایرانشهر به ۱۰۰ درصد تشکیل شده که بیش از یک ساعت تداوم داشته است.

او ادامه داد: باقی ماندن رطوبت بالای ناشی از بارش‌های روز گذشته و شرایط تابشی در ایرانشهر سبب شد تا امروز مه غلیظ این شهر روی دهد و شعاع دید افقی به شدت کاهش یابد.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هم اکنون شعاع دید افقی در این شهر به حال عادی بازگشته است، افزود: هم اکنون آسمان ایرانشهر قدری ابری و دمای هوا حدود ۱۸ درجه سلسیوس است.

دیانتی گفت: در جریان فعالیت سامانه بارشی اخیر از ۱۶ ایستگاه بارانسنجی تحت مدیریت هواشناسی ایرنشهر بارندگی گزارش شده که میزان بارش‌ها در شهر ایرانشهر ۱۰ میلی متر بوده است.

او  ادامه داد: همچنین از ایستگاه‌های «دلگان» ۲۵، «چاه شور ۲» ۱۸، «بزمان» و «تیغ آب دامن» ۱۴، جبرآباد ۱۳ و «چاه محمد» و «شیبان دامن» ۱۲ میلی متر باران گزارش شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.