سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال بسیار خوب مردم زرندیه از همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در زرندیه با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ششمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط در شهر مامونیه مرکز  شهرستان زرندیه استان مرکزی برگزار شد.

حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: این همایش با استقبال بسیار خوب مردم شهرستان مردم عزیز و شریف شهرستان مردم ورزش دوست شهرستان و هیئت‌های ورزشی باشگاه‌های ورزشی پیشکسوتان ورزش و مسئولین محترم شهرستان مواجه شده است.

حقدادی افزود: انشالله بتوانیم با برنامه‌ریزی بهتر با برگزاری با کیفیت‌تر، همایش‌ها توسعه ورزش همگانی را شاهد باشیم و شور و نشاط اجتماعی را افزایش بدهیم.

او اضافه کرد: در راستای افزایش نشاط اجتماعی و توسعه ورزش‌های همگانی در بین اقشار مختلف مردم امسال برنامه متعددی را از ابتدای سال توسط هیئت‌های ورزشی خصوصاً هیئت ورزش همگانی استان تدارک دیده شده که با حمایت‌های اداره کل و همچنین اعضای شورای ورزش همگانی استان و شهرستان‌ها به برگزاری اونا پرداختیم.

همچنین همایش تفریحی ورزشی نشاط آور با خانواده و دوستان در دل طبیعت با حضور بسیاری از همشهریان و خانواده‌ها و طبیعت دوستان در کوه سرخه اراک برگزارشد.

حاضران در این همایش در کنار یکدیگر با برف بازی و سرسره بازی روی برف و درست کردن آدم برفی اوقات خوبی را برای خود رقم زدند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.