سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس

فرماندار کرمانشاه گفت : هرگونه تبلیغات تحت عنوان کاندیداتوری و نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی فعلا ممنوع است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه منتظر بررسی شکایت‌ها از سوی هیئت مرکزی نظارت هستیم، گفت : طبق مقررات قانون ۱۱ بهمن ماه نتایج بررسی شکایت‌ها را به فرمانداری‌ها مرکز انتخابی اعلام می‌کنند، به طور حتم ما نیز نتایج بررسی را به اطلاع داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رسانیم.

او با بیان اینکه مطابق این موضوع افرادی که رد صلاحیت شدند می‌توانند به شورای نگهبان برای بررسی نهایی شکایت کنند، گفت : در روز ۲۲ بهمن ماه اسامی کاندیدا‌های قطعی را اعلام می‌کنیم و ۲۴ بهمن ماه تبلیغات رسمی نامزد‌ها آغاز می‌شود.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه هرگونه تبلیغات تحت عنوان کاندیداتوری و نامزدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ممنوع است، گفت: هرگونه دیوارنویسی جرم و تخلف محسوب می‌شود لذا از تمام کاندید‌هایی که تأیید صلاحیت شدند درخواست داریم قانون و حقوق شهروندان را رعایت کنند.

رنجبر با اشاره به اینکه مکان‌ها و محل‌هایی برای نصب پوستر و اقلام تبلیغاتی برای کاندید‌ها در سطح شهر مشخص شده است گفت: کار‌های عملیاتی در این محله‌ها به زودی اجرایی می‌شود، بنابراین تقاضا داریم بر مبنای سهم تبلیغات انتخابات، کاندید‌ها مراعات لازم را انجام دهند .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.