سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری مرکز یادگیری و مهارت‌ آموزی ویژه سواد آموزان ملایری

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از راه اندازی مرکز یادگیری و مهارت آموزی ویژه ۱۲۰ نفر از سواد آموزان نهضت سوادآموزی این شهرستان در آموزشگاه غیردولتی معین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هادی سلگی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با بیان اینکه مهارت آموزی در کنار سوادآموزی را امری قابل توجه دانست و افزود: آموزش مهارت‌های زندگی، شهروندی، اجتماعی و هنری برگرفته از معارف اسلامی منجر به تربیت یک شهروند خوب می‌شود که آثار مثبت آن در جامعه و خانواده منعکس می‌شود.

او  با بیان اینکه مهارت آموزی می‌تواند در جذب و نگهداشت به ما کمک و ما را در رسیدن به اهداف یاری کند، اظهار کرد: آموزش یک مهارت در کنار سوادآموزی به عنوان یک فعالیت مکمل آموزشی مورد استقبال سوادآموزان قرار گرفته است.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر ادامه داد: هدف ما برنامه ریزی راهبردی، پشتیبانی و نظارت بر نحوه اجرای طرح ریشه کنی بی سوادی در کل شهرستان است که این مهم نیازمند روحیه‌ای جهادی، تمهید امکانات و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌های اجرایی است.

سلگی با بیان اینکه حجم قابل توجهی از جامعه هدف در شهرستان باسواد هستند، یادآور شد: باسواد کردن تعداد افراد بی سواد باقیمانده که شامل سه درصد از آقایان و ۵.۹ درصد بانوان می‌شود نیز با برنامه ریزی و مدیریت و برگزاری جشن ریشه کنی بی سوادی در شهرستان صورت می‌پذیرد.

او  با اشاره به اینکه آموزش و پرورش شالوده و زیربنای اصلی هر جامعه را شکل می‌دهد و با توجه به وسعت و گستردگی حوزه فعالیت و کثرت جمعیت دانش آموزی ملایر، خواستار تداوم این مساعدت و ایفای نقش و بکارگیری ظرفیت‌های بخش‌های مختلف برای تسهیل در تحقق اهداف آموزش و پرورش شد.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر در بخش دیگری خاطرنشان کرد: پیرامون نامگذاری یکی از مدارس به نام سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تبادل نظر و مصوب شد یکی از مدارس که توسط خود سردار سلیمانی در سال ۹۵ در ملایر کلنگ زنی و هم اکنون به پروژه خیری برای ساخت واگذار شده و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، به نام سردار دل‌ها نامگذاری شود.

سلگی در پایان به کسب رتبه اول فعالیت‌های حوزه تربیت بدنی ملایر در استان همدان اشاره کرد و گفت: در پی ارزیابی، استخراج و پایش فعالیت‌های صورت گرفته توسط اداره کل آموزش و پرورش استان، ملایر با کسب امتیاز ۹۴ موفق به رتبه اول در بین شهرستان‌ها و مناطق استان همدان شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.