سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دهه مبارک فجر؛

اجرای ۱۰ ویژه برنامه متنوع کتابخوانی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز گفت: در دهه مبارک فجر 10 ویژه برنامه کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

احمد علی هراتی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: ثبت نام برای شرکت در مسابقه کتابخوانی با محوریت گام دوم انقلاب برای سنین نوجوان، جوان و بزرگسال در کتابخانه‌های عمومی سطح استان، مدارس و فرهنگسرا‌ها آغاز شد.

هراتی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر افزود: در همین راستا مسابقه کتابخوانی با عنوان واجب فراموش شده برگزار می‌شود.

او در ادامه با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر شاهد همزمانی ایام فاطمیه نیز هستیم گفت: همایش بانوان با عنوان حریم ریحانه برپا و جوایزی اهدا می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز از برگزاری مراسم سردار آسمانی ویژه بزرگداشت و تجلیل از مقام شهید سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی خبر داد و افزود: این مراسم با هنرنمایی شاهنامه خوانان البرزی در کتابخانه امیر کبیر کرج با حضور اقشار مختلف مردم ۱۳ بهمن ماه ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

هراتی برگزاری عصر شعر با عنوان شاهد جاوید را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر دانست و گفت: این برنامه ۲۱ بهمن ماه در شهرستان اشتهارد برگزار می‌شود.

او در ادامه افزود: نشست تخصصی کتابخوان با موضوع ایثار و معرفی کتب شاخص حوزه مقاومت با حضور اعضای خانواده شهدای مدافع حرم ۱۶ بهمن ماه در نظر آباد برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز گفت: ۴۱ تست کتابخوان در غالب کتابخوانه‌ها و مدارس با موضوع انقلاب اسلامی در کتابخوانه‌های عمومی سطح استان برگزار می‌شود.

هراتی به برگزاری مسابقه عکاسی من و کتاب با موضوع نقش کتاب و مطالعه در زندگی فردی، اجتماعی و جامعه امروز در این ایام اشاره کرد.

او افزود: ۲۵ برنامه نمایشنامه خوانی با موضوعات انقلاب اسلامی، شهادت و ولادت حضرت فاطمه زهرا و پاسداشت عفاف و حجاب در سراسر کتابخوانه‌های عمومی اجرا میشود.

اجرای برنامه‌های عمومی متفاوت فرهنگی شامل، جمع خوانی، قصه گویی، برپایی تور‌های بازدید از کتابخوانه‌های سراسر استان از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام برگزار می‌شوند.

انتهای پیام / م .م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.