سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار حوادث امروز چهارم بهمن ماه ۹۸؛

دستگیری سارق حرفه ای منزل و مغازه

مهم‌ترین حوادث امروز (چهارم بهمن ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (جمعه چهارم بهمن ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرقت منزل و مغازه در برخی مناطق آبادان

سرهنگ سید محسن تقی زادهفرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و مغازه در برخی مناطق شهرستان آبادان، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با کار اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه تلویزیون، دوچرخه، ۳ عدد سیلندر گاز، یک دستگاه کولرگازی و ۲ دستگاه پمپ آب شف شد، بیان داشت: متهم در در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت منزل و ۴ فقره مغازه اعتراف کرد.

سرهنگ تقی زاده با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تحرکات مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
قفل ضد دیلم روی درها و حفاظ ضد دیلم مقابل پنجره ها و بالکن نصب کنند که اگر دزدان تا پشت در و پنجره ها هم رسیدن نتونن وارد بشن