سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان مسابقه ملی عکس آن‌سوی واقعه با معرفی برگزیدگان

مسابقه ملی عکس آن‌سوی واقعه شامگاه پنجشنبه در گالری انجمن هنر‌های تجسمی اهواز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی رضا علوی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه مسابقه ملی عکس آن سوی واقعه با اشاره به این که استان خوزستان هر ساله میزبان خیل عظیم زائران اربعین حسینی است گفت: استان خوزستان با توجه به اینکه هنرمندان توانمندی دارد و ظرفیت خوبی در برگزاری رویداد‌های فرهنگی و هنری دارد باید پرچمدار فعالیت‌های هنری در کشور باشد.

او افزود: مسابقه ملی عکس آن سوی واقعه در طول ۳ سال برگزاری با رشد خوبی در جنبه کمی و کیفی روبرو شده است، لذا خوب است کمک کنیم تا این رویداد فرهنگی و هنری در استان بماند.

علوی با اشاره به ظرفیت بین المللی این مسابقه اظهار داشت: امید است با حمایت استانداری خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز این مسابقه را به رویدادی بین‌المللی تبدیل کنیم.

حضور سایر استان‌ها در مسابقه عکس

محمد امین صالحی نژاد دبیر مسابقه ملی عکس آن سوی واقعه بیان کرد: در این دوره از مسابقه ۳ هزار و ۳۱۹ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید این در حالی است که در سال ۹۷ بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ اثر و در سال ۹۶ یک هزار و ۸۰۰ عکس به مسابقه رسید.

او ادامه داد: سیر آثار رسیده به جشنواره حاکی از رشد این مسابقه است و خوشبختانه در دور سوم مسابقه از تمامی استان‌های کشور شرکت کننده داشتیم.

معرفی برگزیدگان مسابقه

در بخش ویژه مسابقه بهناز جوشن شایسته تقدیر، محمد امین کیامحمدی مقام نخست بخش تک عکس و آیه دشت بزرگ مقام نخست بخش مجموعه عکس شناخته شدند.

در بخش دانشجویی پوریا ترابی از قزوین به عنوان شایسته تقدیر برگزیده شد و علی نجات بخش اصفهانی از اصفهان رتبه برتر این بخش را به خود اختصاص داد.

در بخش آزاد زهرا استاد زاده از قم شایسته تقدیر معرفی شد و آرمان سرامی تبریزی از زنجان، مهنوش اورک از خوزستان و علی اصغر یوسفی از مرکزی به ترتیب رتبه اول تا سوم این بخش را کسب کردند.

در پایان این آیین نمایشگاهی از عکس‌های برگزیده در مسابقه برپا شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.