سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار همدان خبرداد:

سرمایه گذاری چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی در همدان

استاندار همدان گفت: حدود چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از ابتدای اجرای طرح سند توسعه راهبردی استان، در همدان سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدسعید شاهرخی استاندار همدان در نشست اعضای قرارگاه اقتصاد مقاومتی همدان افزود: از این میزان اعتبار سرمایه گذاری شده، یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و ۲ هزار میلیارد تومان نیز توسط واگذاری تسهیلات بانکی صورت گرفته است.

او با اشاره به اینکه همدان رویکرد توسعه و پیشرفت، همراه با آرامش و وقار را در کشور دنبال می‌کند، اظهار داشت: در ناآرامی‌های یک سال گذشته همدان با وقار عمل کرد و همراهی مردم موجب خشم ضد انقلاب در خارج از کشور شد.

استاندار همدان عنوان کرد: همدان در همه زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هماهنگ و رو به جلو حرکت می‌کند.

شاهرخی با بیان اینکه ما عهد کردیم اطلاعات تمامی افعال و کار‌ها به مردم برسانیم و کاری نکنیم که موجب اختلاف و ضرر مردم شود، ادامه داد: مدیران استان باید ریسک‌پذیر باشند، طبق قانون عمل کنند، از دستگاه‌های نظارتی نترسند و مسیر خود را بر اساس قانون طی کنند.

او  تاکید کرد: طرح‌های ادارات نباید روی زمین بماند و به حال خود رها شوند، طرح‌ها باید تعیین تکلیف شوند و هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسند.

استاندار همدان  بیان کرد: ابتدای سال جاری تهدید سیل را به فرصت تبدیل کردیم و ۱۸ هزار واحد مسکونی از اعتبارات این ردیف نوسازی و ترمیم شد.

شاهرخی با اشاره به اینکه در سیلاب نوروز امسال ۱۰۰ میلیون متر مکعب آب پشت سد‌های استان ذخیره شد، افزود: در شرایط تحریم سه سد خرمرود، گرین و نعمت آباد را در دست ساخت داریم که تحول بزرگی در ذخیره آب برای استان ایجاد می‌کند.

او اظهار داشت: اعضای هیات دولت نگاه بسیار ویژه‌ای به استان همدان دارند و از طرح‌های اجرایی در این استان استقبال می‌کنند.

استاندار همدان  با اشاره به اینکه پساب همدان دشت کبودراهنگ را نجات داد، گفت: به دلیل کمبود آب احتمال جمع آوری نیروگاه شهید مفتح وجود داشت که با تصفیه پساب فاضلاب همدان، این نیروگاه نیز نجات یافت.

شاهرخی اضافه کرد: پساب معظلی برای همدان بود، اما با تصفیه آن سه میلیون متر مکعب به منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد و ۶۵۰ هزار متر مکعب نیز به پتروشیمی هگمتانه اختصاص یافت.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.