سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن سال نو چینی در رستوران چینی یزد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: به مناسبت سال نو چینی مراسم ویژه‌ای با حضور گردشگران چینی در یزد برگزار خواهد شد.

هما خورشیدی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: همزمان با چهارم بهمن ماه مصادف با آغاز سال نو چینی مراسم ویژه‌ای با حضور گردشگران چینی در یزد برگزار خواهد شد.

او افزود: همزمان با جشن سال نو چینی رویداد گردشگری ایران باشکوه نیز در یزد برگزار می‌شود.

خورشیدی اظهار داشت: اجرای مراسم نمادین تحویل سال نو چینی همزمان با تحویل سال، اجرای موسیقی سنتی، نقل تاریخچه ارتباطات ایران و چین در دوره اشکانیان به زبان فارسی و چینی، برگزاری مسابقات مهیج و بیان خاطرات متناسب با موضوع، از  سوی گردشگران چینی و میهمانان ایران از جمله برنامه‌های سال نو چینی در یزد است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: این مراسم در رستوران چینی که به همت هسته تور‌های ورودی کشور چین در یزد و با هدف ارائه خدمات و عرضه غذا‌های چینی به گردشگران و جلب و جذب بیشتر گردشگران چینی تاسیس شده است، برگزار می‌شود.

او ادامه داد: بلیط موزه‌ها و اماکن تاریخی زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این مدت برای گردشگران چینی نیم بها خواهد بود.

خورشیدی گفت: پارک‌های طبیعت گردی و کمپ‌های کویری استان نیز در این بازه زمانی آماده پذیرایی از گردشگران چینی هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: راهنمایان گردشگری چینی زبان یزد در مدت مشخص شده آماده ارائه خدمات به گردشگران این کشور هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.