سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۴۰ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در ساری

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری قاچاقچی چوب و کشف بیش از ۴۰ تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق در عملیات پلیس آگاهی استان خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق منابع ملی در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر قطع درختان جنگلی و قاچاق در منطقه کیاسر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران موفق شدند، متهم به قاچاق چوب را شناسایی و با هماهنگی قضائی مورد تعقیب ومراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی مازندران، گفت:ماموران در ادامه تحقیقات دریافتند، متهم به قاچاق با استفاده از خودرو‌های وانت نیسان و کامیون به صورت غیر مجاز در ساعت‌های مختلف چوب‌های جنگلی را به داخل باغ و منزل خود انتقال و پس از دپو در فرصت‌های مختلف آن‌ها را از محل خارج و به کارگاه‌ها و شهر‌های دیگر منتقل و از آن طریق به استان‌های دیگر به فروش می‌رساند.

سردار میرفیضی، افزود: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی و با همکاری نمایندگان منابع طبیعی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی در بازرسی از منزل و یک دستگاه کامیون متلق به متهم موفق شدند در مجموع ۴۰ تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: کلیه اموال مکشوفه به اداره منابع طبیعی تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.