سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اورژانس هوایی سلامت ۴۴ سورتی پرواز در مناطق سیلزده انجام داد

مدیرعامل شرکت هلی‌کوپتری آوا سلامت گفت: ۴۴ سورتی پرواز امداد و نجات به منظور انتقال مصدوم، مادران باردار، غذا و دارو در مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا ولد خانی مدیرعامل شرکت هلی‌کوپتری آوا سلامت اظهار داشت: شرکت هلی‌کوپتری «آوا سلامت» به عنوان نخستین شرکت تخصصی اورژانس هوایی در کشور بوده که در چارچوب 'طرح تحول نظام سلامت' با هدف عدالت در رساندن خدمات پزشکی، شتاب در امدادرسانی به مردم و چالاکی در انتقال بیماران و مصدومان تاسیس شده است.

او  ادامه داد: این شرکت خدماتی با داشتن ۶ ایستگاه امداد و نجات فعال در سطح کشور که یکی از ایستگاه‌های آن در ایرانشهر است به کار خدمت رسانی به بیماران و مصدومان احتمالی کمک می‌کند.

مدیرعامل شرکت هلی‌کوپتری آوا سلامت با بیان اینکه این شرکت با بهره‌گیری از بالگرد‌های تخصصی و پیشرفته در حوزه سیلاب بلوچستان فعالیت‌های مناسبی انجام داده است گفت: ۱۷ مصدوم توسط این بالگرد از مرگ حتمی نجات یافتند.

او  با بیان اینکه هرگاه وضعیت اضطراری در منطقه‌ای ایجاد شود از کمک سایر پایگاه‌های امداد رسانی‌مان برای خدمت بیشتر به مردم استفاده می‌کنیم افزود: در حوزه سیلاب بلوچستان یک فروند بالگرد شهرستان ایرانشهر و یک فروند بالگرد از شهرستان گناباد کار خدمت‌رسانی به سیلزدگان را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.