سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۱۱ طرح کشاورزی در نرماشیر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نرماشیر گفت: به مناسبت ایام دهه فجر یازده طرح کشاورزی و دامپروری در شهرستان نرماشیربا اعتباری بالغ بر ۷۹ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رخشان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نرماشیر گفت:یازده طرح شامل یک طرح آبیاری کم فشار، یک طرح انتقال آب، هفت واحد گلخانه، یک واحد گاوداری، یک واحد سردخانه و بسته بندی خرما است.

او افزود: طرح آبیاری کم فشار در سطح ۵۱ هکتار و با هزینه کرد اعتبار کل ۳ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال که ۳ هزار میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است، اجرا شده است.

رخشان تصریح کرد: از دیگر طرح‌های اجرا شده آب و خاک، کانال انتقال آب به طول ۵۰۰ متر با هزینه کرد اعتبار دولتی ۳۶۰ میلیون ریال است که در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

او بیان داشت: در این ایام هفت گلخانه در مجتمع گلخانه‌ای قناد در سطح ۴۷ هزار مترمربع و تولید سالانه ۹۳۰ تن گوجه با هزینه کرد ۱۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

رخشان اظهار داشت: همچنین یک طرح گاوداری شیری با ظرفیت ۱۹ راس و هزینه کرد ۱۸۰۰ میلیون ریال در این ایام به بهره بردرای می‌رسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نرماشیر گفت: به مناسبت ایام دهه فجر یک واحد سردخانه و بسته بندی خرما در سطح ۱۳۰۰ مترمربع و ظرفیت ۱۰ تن با هزینه کرد ۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.