سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اجرای گروه بین المللی تعزیه ده زیار انجام می شود؛

مجلس تعزیه علمدار برمزار سردار مقاومت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کرمان گفت: مجالس تعزیه شهادت حضرت عباس (ع) و علی‌اکبر (ع) توسط گروه تعزیه ده‌زیار کرمان در جوار مزار سردار دل‌ها شبیه‌خوانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مجید خواجویی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کرمان امروز در نشست خبری گفت: از زمان تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری، گلزار شهدای کرمان خالی از جمعیت نشده و به صورت شبانه‌روزی شاهد حضور زائرانی از سراسر کشور در این مکان مقدس هستیم.

او با بیان اینکه برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در گلزار شهدای کرمان تدارک دیده شده که توسط خادمان شهدا در حال اجرا است، افزود: هیئت‌های عزاداری نیز برنامه‌های مختلفی با حضور مداحان استانی و کشوری برگزار کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کرمان از برگزاری آئین تعزیه‌خوانی در مزار سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و تصریح کرد: به مناسبت ایام فاطمیه (س) و در یادبود شهدای جبهه مقاومت دو مجلس تعزیه شهادت حضرت عباس (ع) و شهادت حضرت علی‌اکبر (ع) توسط گروه تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده‌زیار کرمان در این مکان مقدس شبیه‌خوانی می‌شود.

او با بیان اینکه این دو مجلس تعزیه در روز‌های شنبه و یکشنبه ۵ و ۶ بهمن اجرا می‌شود، تصریح کرد: این مراسم به‌مدت دو شب از ساعت ۱۸ به مدت دو ساعت در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.