سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به عضویت موسسه بین‌المللی سفیران صلح غرب کشور درآمد

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به عضویت موسسه بین‌المللی سفیران صلح غرب کشور درآمد که در زمینه خدمات بشردوستانه فعالیت می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : بسیار خرسندم که فرصت همکاری با شما از طریق خدمات دهی به جامعه هدف بهزیستی فراهم شده است و در کنار همدیگر می‌توان با همدلی گره از مشکلات مددجویان که از اقشار نیازمند جامعه هستند، باز کنیم.

او گفت : موسسه سفیران صلح به دنبال ایجاد صلح و آرامش در جهان بوده و این عمل نیز از توصیه‌های مهم دین اسلام است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: باعث افتخار است که با موسسه همکاری داشته باشیم، چراکه اقدامات شما بسیار سازنده بوده و باعث خوشایندی است که ما شاهد وجود افرادی باشیم که به دنبال اقدامات مثبت برای کمک به آسیب‌دیدگان هستند.

 مدیرمسئول موسسه بین المللی سفیران صلح غرب کشور گفت: موسسه ما در سطح ۷۶ کشور جهان از جمله ایران در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و دیگر اقدامات بشردوستانه فعالیت دارد.

عباس عربی یکی از سیاست‌های این موسسه را معرفی برخی مدیران فعال در استان به عنوان عضو موسسه دانست و گفت: ما امروز آمده ایم که دکتر رضوان مدنی مدیرکل پرتلاش بهزیستی استان را به عنوان عضو موسسه بین المللی سفیران صلح معرفی کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.