سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت تدوین آیین نامه برای هیئت های مذهبی و مداحان

اعضای شورای هیئات مذهبی، مداحان و شعرای آئینی استان با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، اعضای شورای هیئات مذهبی، مداحان و شعرای آئینی استان با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این دیدار بر تدوین آیین نامه ای در خصوص هیئت های مذهبی و مداحان تاکید کرد و گفت: هیئت های مذهبی و مداحان باید براساس یک آیین نامه سر و سامان بگیرند و حرکت کنند.

آیت الله ناصری افزود: این آیین نامه باید جنبه اخلاقی، عقیدتی و جنبه ی تشکلی داشته باشد تا هیئت های مذهبی و مداحان از مسیر خود تخطی نکنند.

او ادامه داد: امروز باید در برگزاری مراسمات از سبک های امروزی با پول های فراوان جلوگیری کرد و با وجود سبک عزاداری منحصر به فرد و متفاوت یزد می توان آیین نامه ای طبق این سبک تدوین کرد.

امام جمعه یزد بیان کرد: شعرا نیز باید به آن ها محتوا داده شود و بر اساس سبک یزد شعر هایی با محتوای مناسب گفته شود.

آیت الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشادت های سردار شهید سپهبد سلیمانی گفت: باید دید در نیت سردار سلیمانی چی بوده که اینگونه خداوند او را پذیرفت و سردار سلیمانی باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: باید در کارهای خود همچون سردار سلیمانی نیت های خود را پاک کنیم و فقط برای رضای خداوند کار کنیم و زیبنده است فرهنگ سردار سلیمانی در جامعه و در بین بازارشان و بخصوص در هیئت های مذهبی نهادینه شود.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.