سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تب داغ کشتی فرنگی در شیراز

سالن شهید دستغیب شیراز از روز پنج شنبه پذیرای علاقمندان به کشتی فرنگی است.

محمد موسایی سرپرست چهلمین دوره پیکار‌های کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی و گرامیداشت دهه مبارک فجر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: این رقابت‌ها روز‌های پنج شنبه و جمعه سوم و چهارم بهمن ماه از ساعت ۱۰ و ۳۰ تا ۱۳ و ۳۰ صبح و ساعت ۱۶ تا ۲۰ شب است که تماشای پیکار‌های بین المللی کشتی جام تختی برای علاقمندان رایگان است.

موسایی افزود: تیم‌های تاجیکستان، قزاقستان، قرقیزستان، ارمنستان، روسیه میهمانان خارجی این رقابت‌ها هستند و سالن شهید آیت اله دستغیب با ظرفیت ۱۶۰۰ نفر، پذیرای علاقمندان به رشته پرطرفدار کشتی است.

سرپرست مسابقات بین المللی کشتی فرنگی اضافه کرد: نزدیک به ۱۴۰ فرنگی کار در این رقابت‌ها حضور دارند که تیم ملی ایران با نفرات آماده و بهترین‌های خود مقابل حریفان به روی تشک خواهد رفت و تیم ارمنستان هم با ترکیب کامل به ایران آمده است.

اسماعیل هادی حسن ناظر اتحادیه جهانی کشتی هم با ابراز رضایت از شرایط میزبانی شیراز گفت: هیچ چیز در ایران و شهر شیراز مخاطره آمیز نیست و موضوعی نبوده که به من استرس وارد کند و شهر شیراز بخوبی شرایط برگزاری رقابت‌های بین المللی جام جهان پهلوان تختی را فراهم کرده و امنیت زیادی را در ایران مشاهده کردم و بعنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی از حضور در ایران و شهر شیراز خرسندم.

رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی انتخابی تیم ملی نیز محسوب می‌شود و کادرفنی تیم ملی نفرات برتر را به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت می‌کنند تا برای حضور در پیکار‌های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک ۲۰۲۰، آماده شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.