سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرا برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی برای دهه فجر

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت : برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی برای دهه فجر امسال باید طوری طراحی و اجرا شود که بیان کننده فرهنگ ایثار و مقاومت در طول ۴۱ سال انقلاب باشد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،زهره رستمی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت : برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی برای دهه فجر امسال باید طوری طراحی و اجرا شود که نه تنها بیان کننده فرهنگ ایثار و مقاومت در طول ۴۱ سال انقلاب باشد بلکه به دنیا بفهماند مردم ایران آگاهانه و هوشیارانه همواره آماده دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

او گفت : دهه فجر زمان میثاق با آرمان‌های انقلاب است و امسال ضرورت دارد که با پربارتر و باشکوهتر برگزارشدن برنامه‌های این ایام، به دشمنان انقلاب نشان دهیم مردم همواره پاسدار و حافظ انقلاب اسلامی ایران هستند.

او گفت: ضروری است که جشن‌ها و برنامه‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب در دستگاه‌ها با مشارکت مردم در راستای تقویت و انسجام هرچه بیشتر وحدت ملی برگزار شود.

رستمی گفت: باتوجه به توانمندی‌های زنان در عرصه‌های مختلف همگی باید تلاش کنیم برنامه‌هایی در شان و شایسته ایام دهه مبارک فجر در استان به نمایش گذاشته شود.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.