سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث ۱۰۰ واحد مسکن مددجویی

مدیر کل امداد امام خمینی (ره) استان گفت:کمیته امداد امام خمینی با کمک خیران شهرستان بستان آباد ۱۰۰ واحد مسکن مددجویی می‌سازد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، کلامی مدیر کل امداد امام خمینی (ره) استان در دیدار با فرماندار شهرستان بستان آباد گفت:کمیته امداد امام خمینی با کمک خیران شهرستان بستان آباد ۱۰۰ واحد مسکن مددجویی می‌سازد.

کلامی  با بیان اینکه کمیته امداد خمینی آمادگی دارد در راستای مقاوم سازی مساکن مددجویان در شهرستان بستان آباد ۱۰۰ واحد مسکن را با مشارکت خیران بسازد افزود:اعتبار اولیه ساخت این مسکن‌ها که ۵۰ درصد هزینه‌های ساخت را شامل می‌شود از سوی کمیته امداد استان تامین شده است.

او از پرداخت ۱۹۴ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی شش هزارو ۸۲۳ نفر، تسهیلات اشتغال در قالب وام تبصره ۱۶، وام روستایی و امداد ولایت خبر داد و افزود:بسته‌های حمایت برای واحد‌های تولیدی و کارفرمایانی که از مدد جویان کمیته امداد استفاده کنند داریم.

کلامی ساخت مسکن مهر مدد جویان را از اولویت‌های اصلی کمیته امداد امام در سال آینده دانست و افزود:۷۲۶ واحد مسکن مهر در سال جاری ساخته شده و برای سال آینده ساخت ۱۳۰۰ واحد را اولویت بندی کرده ایم.

موسوی حسینی فرماندار شهرستان بستان آباد نیز در این جلسه با بیان اینکه متاسفانه در برخی از مناطق این شهرستان مسکن مددجویان مقاوم نیست افزود:باید تلاش جهادی کرد تا هر چه زودتر ساخت مسکن مقاوم برای مددجویان و اقشار کم در آمد عملیاتی شود.

او در این جلسه پرداخت وام اشتغالزایی برای مدد جویان را از کار‌های خوب و پسندیده امداد امام خمینی عنوان کرد و از تعلل و دست اندازی برخی از بانک‌ها در این زمینه انتقاد کرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.