سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح کاروان سلامت در روستای گردکوه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریزگفت: در اجرای طرح کاروان سلامت هلال احمر در روستا‌ها بیش از ۷۰ نفر از اهالی روستای گردکوه رایگان ویزیت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،علیرضا فخری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: کاروان سلامت به منظور  اهداف والای جمعیت هلال احمر و به منظور ارتقای سطح سلامت روستاها، آگاهی از سلامت جسمی روحی و ارزیابی سطح سلامت روستائیان به روستا‌های مناطق مختلف استان اعزام می‌شود.

فخری افزود: معاینه اهالی روستا از سوی پزشکان عمومی، تجویز و تحویل دارو به صورت رایگان، ارائه آموزش‌های پزشکی در زمینه بیماری‌های فصلی از جمله برنامه‌ها و خدمات کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر مهریز به این روستا بوده است.

او بیان کرد: در اعزام کاروان سلامت هلال احمر به روستای گردکوه مهریز یک پزشک عمومی، یک دندانپزشک، یک ماما، یک پرستار، یک دارویار و پنج نفر از داوطلبان هلال احمر این شهرستان حضور داشته که بیش از ۷۰ نفر از اهالی روستا ویزیت رایگان و از خدمات این کاروان بهره‌مند شدند.

فخری افزود: کاروان سلامت همچنین افراد بی بضاعت در روستا‌های مختلف را شناسایی کرده و سبد غذایی میان آن‌ها توزیع می‌کنند.

طرح کاروان سلامت از طرح‌های ملی جمعیت هلال احمر است که با هدف نهادینه کردن فرهنگ انفاق و دستگیری از محرومان جامعه، ارتقا و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی و همچنین هویت بخشی به فعالیت‌های داوطلبان در کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.