سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یوسفی جمارانی تأکید کرد؛

ضرورت آمادگی ستاد مدیریت بحران فیروزکوه برای انتخابات مجلس

فرماندار فیروزکوه بر ضرورت آمادگی تمامی دستگاه‌های امدادی، اجرایی و خدمات رسان ستاد مدیریت بحران در روز انتخابات تأکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی یوسفی جمارانی فرماندار شهرستان فیروزکوه در جلسه ستاد هماهنگی و پاسخ به بحران این شهرستان با بیان اینکه پیش آمادگی برای حوادث احتمالی فصل مهمی از مدیریت بحران و راهکاری ارزشمندی برای کاهش میزان تلفات و خسارت‌ها است، گفت: نهاد‌ها و دستگاه‌های شهرستان در رابطه با بحث بحران نباید بی تفاوت باشند و بحران را به عنوان یک اولویت در بخش مدیریتی خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: دستگاه‌ها و نهاد‌های مربوط با امر پیشگیری بحران، باید تمامی توان خود را برای پیشگیری از حوادث ناشی از بارش برف و باران در زمستان به کار گیرند و مواقعی که اخطار هواشناسی را دریافت می‌کنند باید مدیریت مضاعفی نسبت به قبل داشته باشند.

وی هماهنگی بین دستگاه‌های عضو در ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه را خوب توصیف کرد و افزود: با توجه به گستردگی راه‌های بیرون شهری و روستایی، ناوگان امدادرسانی در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در فصل سرما و برف از حداقل امکانات و ماشین آلات برخوردار هستند که می‌توان از ظرفیت شهرداری‌ها، دهیاران و شورا‌های اسلامی استفاده کرد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به قرار داشتن در آستانه انتخابات در اسفند ماه و شرایط جوی شهرستان در روز اخذ رأی خواستار پیش‌بینی تمهیدات لازم شد و گفت: مسئولان ستاد مدیریت بحران باید تمهیدات لازم را پیش بینی کنند و در صورت بارش برف احتمالی آمادگی بازگشایی مسیر‌های روستایی را داشته باشند.

یوسفی جمارانی ادامه داد: با توجه به اینکه ۲۴ شعبه از ۴۸ شعبه اخذ رای شهرستان سیار است و از آنجا که این شعب در مناطق روستایی قرار گرفته است، باید در روز انتخابات به منظور تسهیل تردد عوامل اجرایی و پیشگیری از بروز هرگونه مشکل در روند برگزاری انتخابات پیش بینی و آمادگی‌های لازم وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
قاسم
۲۲:۵۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
به نماینده ای رای بدهید که طعم تلخ فقر را چشیده باشد…..امام خمینی