سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار بوشهر:

صادرات میگوی پرورشی استان بوشهر به ۷۰ میلیون دلار رسید

استاندار بوشهر گفت: ارزش صادرات میگوی پرورشی استان بوشهر ۷۰ میلیون دلار بوده و با وجود ظرفیت‌های موجود می‌توان این رقم را تا ۲۰۰ میلیون دلار افزایش داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست با رئیس سازمان شیلات ایران با اشاره به ظرفیت استان بوشهر در حوزه شیلات بیان کرد: استان بوشهر با وجود ظرفیت عظیم دریا یکی از استان‌های پیشرو در تولید میگوی پرورشی هم محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد تولید میگوی کشور در استان بوشهر تولید می‌شود، افزود: ارزش صادرات میگوی پرورشی استان بوشهر ۷۰ میلیون دلار بوده و این استان با وجود ظرفیت‌های موجود می‌تواند این رقم را تا ۲۰۰ میلیون دلار افزایش دهد.

استاندار بوشهر ادامه داد: با وجود ظرفیت‌های بالای این استان در صنایع مربوط به شیلات، انتظار داریم سازمان شیلات ایران نگاه ویژه‌‌ای به استان بوشهر داشته باشد.

گراوند، با اشاره به اسکله خورخان بردخون به عنوان یکی از مطالبات دیرینه و مهم استان، گفت: این طرح به طرحی تاریخی تبدیل شده و انتظار داریم سازمان شیلات ایران در خصوص تامین اعتبار لازم برای تسریع در تکمیل آن اقدام کند.

رئیس سازمان شیلات ایران برای شرکت در مراسم تودیع و معرفی مدیرکل شیلات بوشهر به این استان سفر کرده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.