سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح امین موقوفات برای درآمدزایی بیشتر موقوفات

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: طرح امین موقوفات برای درآمدزایی بیشتر موقوفات اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت‌الاسلام مختار کرمی در جلسه اجرای طرح امین موقوفات گفت: یکی از مهمترین وظیفه اوقاف و امور خیریه حفظ و احیای موقوفات در جامعه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: انتخاب امین موقوفات در شهر‌های و روستا‌هایی که دارای موقوفه هستند باعث احیای وقف و موقوفات و پرداخت مال الاجاره موقوفات خواهد شد که این امر در نهایت احقاق حقوق موقوفات و اجرای دقیق و امینانه موقوفات خواهد انجامید.

او با اشاره به اینکه یکی از تاکیدات رئیس سازمان اوقاف هم فعال کردن بحث امین موقوفات است، تصریح کرد: قطعا مدیران شهرستانی نیز باید در این حوزه فعال شوند و درست هم عمل کنند.

کرمی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح امین درآمدزایی برای موقوفاتی است که درآمدی ندارند، بیان کرد: باید اقداماتی انجام شود که برای این موقوفات درآمد ایجاد شود تا مردم نیز از عواید آن بهره‌مند شوند.

گفتنی است، اتخاذ تمهیدات لازم به منظور حفظ و آبادانی موقوفه مورد اشاره با هماهنگی اداره اوقاف و امور خیریه محل و پیگیری و وصول مطالبات جاری و معوق از مستأجران با نظر حوزه اوقافی مربوطه از جمله اقداماتی است که امین موقوفات باید انجام دهد.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.