سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

کمبود دارویی در رامهرمز وجود ندارد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در شهرستان رامهرمز کمبود دارو وجود ندارد و عرضه دارو روال عادی دارد.

حسین برزگر معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امروز چهارشنبه ۲ بهمن ماه به همراه کارشناسان حوزه غذا، دارو، آزمایشگاه، تجهیزات پزشکی و دفتر تحقیق و توسعه معاونت غذا و دارو، از مرکز بهداشت و درمان شهرستان رامهرمز بازدید بعمل آمد.

او افزود: در ادامه این بازدی از داروخانه‌های فعال در شهرستان رامهرمز بازدید شد و از نزدیک وضعیت عرضه و توزیع دارو و موجودی اقلام دارویی مورد بررسی قرار گرفت.

برزگر اظهار داشت:در بازرسی‌های انجام شده از داروخانه ها، کمبود دارویی مشاهده و گزارش نشد و متقاضیان و بیماران مختلف از نحوه توزیع دارو رضایت داشتند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: بازدید از بیمارستان‌های مادر و امام خمینی (ره) رامهرمز نیز از دیگر برنامه‌های امروز بود.

این مقام مسئول در ادامه گفت: در بازدید‌های دوره‌ای که از بیمارستان ها، داروخانه‌ها و مراکز بهداشت و درمان صورت می‌گیرد، هرگونه فعالیت در این مراکز بررسی می‌شود و در صورت مشاهده هر گونه مشکل اعم از ارائه خدمات دارویی، کمبود دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی نسبت به رفع سریع آن اقدام می‌گردد.

برزگر در پایان تصریح کرد: به منظور رونق تولید در بخش مربوط به کالا‌های سلامت خصوصا محصولات بومی که قابلیت تولید صنعتی دارند آماده حمایت از تولید کنندگان هستیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.