سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۹ سایت غیر مجاز فعال در گردشگری به پلیس فتا معرفی شدند

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا کنون تعداد ۱۹ سایت غیر مجاز گردشگری برای مسدود شدن به پلیس فتا معرفی شده است.

به گزارش حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پرهام جانفشان مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران با بیان اینکه بخش اعظمی از تبلیغات و فروش خدمات گردشگری در فضای مجازی صورت می‌گیرد، گفت: به منظور آگاه سازی صحیح هموطنان در خرید خدمات گردشگری در فضای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی، کارگروه گردشگری فضای مجازی تشکیل و از ابتدای سال ۹۸ تا کنون، تعداد ۱۹ سایت غیر مجاز گردشگری برای مسدود شدن به پلیس فتا معرفی شده است.

جانفشان افزود: پیشگیری خرید خدمات گردشگری توسط هموطنان از افراد غیر مجاز که در فضای مجازی با اسامی و برند‌های جعلی نیز فعالیت دارند، بهترین راه برای کاهش تخلفات در حوزه خدمات گردشگری است.

او بیان کرد: تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های اینترنتی دلیل بر قانونی و غیر قانونی بودن خدمات گردشگری نبوده و هموطنان باید قبل از واریز هرگونه وجه از مجوز فعالیت دفتر خدمات مسافرتی اطمینان حاصل نمایند و برای تمام خدمات گردشگری که خریداری می‌کنند، قرارداد امضا کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.