سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت مستمر ۲۵ تشکل مردم نهاد در البرز

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار کرج گفت:تعداد ۸۶ سمن از فرمانداری ویژه شهرستان کرج تاکنون موفق به اخذ مجوز شده‌اند که از این تعداد ۲۵ سمن فعالیت‌ مدام و مستمر دارند.

ارسلان قاسمی ،معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به صدور مجوز ۲ سمن مردم نهاد در شهرستان کرج گفت: تعداد ۸۶ سمن از فرمانداری ویژه شهرستان کرج تاکنون موفق به اخذ مجوز شده‌اند که از این تعداد ۲۵ سمن فعالیت‌ مدام و مستمر دارند.
او بابیان اینکه یکی از اهداف دولت تدبیر و امید افزایش تعداد سازمان‌های مردم‌ نهاد در سطح کشور است، افزود: سپردن امورات جاری جامعه به خود مردم با تأسیس سمن در حوزه‌های مختلف ازجمله  خیریه، حوزه اجتماعی و فرهنگی و همچنین فعالیت‌های زیست‌ محیطی یکی از سیاست‌های کلی و وظایف هیئت نظارت بر سازمان‌های مردم‌نهاد می باشد.

قاسمی  با اشاره به  تشکیل جلسات شورای توسعه و حمایت از ۱۰ درخواست تأسیس سمن گفت: ۲ سمن بعد از طی مراحل قانونی، توانست مجوز  سازمان‌های مردم‌نهاد را در دریافت کند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار کرج گفت: بسیاری از سازمان‌های مردم ‌نهاد غیر انتفاعی هستند و بودجه این سازمان‌ها از طریق کمک‌های مردمی یا سازمان‌های دولتی تأمین می‌شود .

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
احمد تاج دینی
۲۳:۲۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
میخواستم برای بچه های کار کار قابل باشم کاری انجام بدم