سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بودجه پیشنهادی سال ۹۹ شهرداری یزد چه قدر است؟

لایحه بودجه پیشنهادی سال ۹۹ شهرداری یزد تقدیم شورای اسلامی شهر یزد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، جمال الدین عزیزی شهردار یزد بودجه پیشنهادی دوازده هزار و ۱۴۰ میلیارد ریالی سال ۹۹ شهرداری یزد و سازمان‌های وابسته  امروز چهارشنبه دوم بهمن ماه تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

او افزود: ۳۰ درصد این بودجه به هزینه‌های جاری، ۶۰ درصد آن به هزینه‌های عمرانی و ۱۰ درصد آن به سایر پرداخت‌ها اختصاص داده شده است.

شهردار شهر جهانی یزد با اشاره به  اولویت‌های این بودجه، گفت: بودجه پیشنهادی سال ۹۹ را تکمیل و تجهیز طرح‌های نیمه تمام به نحوی که حتی الامکان در سال ۱۳۹۹ به مرحله بهره برداری برسند.

عزیزی ادامه داد: تمرکز بر پروژه‌های کلان با رویکرد ارتقای کیفیت فضای شهری و افزایش تعاملات اجتماعی، افزایش برنامه‌ها و فضا‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با رویکرد افزایش سرزندگی و نشاط اجتماعی، توسعه‌ی حمل و نقل عمومی و تقویت الگوی پیاده محوری در هسته تاریخی شهر، توسعه‌ی زیرساخت‌های گردشگری و افزایش سرانه تفرجگاهی، هوشمندسازی فعالیت‌های شهرداری و خدمات شهری، ارتقای سطح ایمنی شهر و همچنین تمرکز بر طرح‌های مرتبط با اصلاح و بهینه‌سازی مصرف آب در فضای سبز شهری عنوان کرد.

شهردار یزد گفت: بودجه پیشنهادی شامل ۳۶۰۰ میلیارد ریال سهم جاری با ۹% افزایش، ۷۳۰۰ میلیارد ریال سهم عمرانی با ۵۰% افزایش و ۱۳۰۰ میلیارد ریال با ۲۲% افزایش نسبت به سال ۹۸ است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.