سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آماده باش مدیریت بحران قزوین به دستگاه‌های اجرایی

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید از امروز چهارشنبه به استان بر آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، قدرت اله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: با توجه به هشدار‌های سازمان مدیریت بحران کشور و پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی استان از امروز چهارشنبه دوم بهمن ماه استان میزبان یک سیستم بارشی شامل برف و باران است که این سامانه بارشی بویژه در روز پنجشنبه سوم بهمن ماه، جو استان را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد.

مهدیخانی افزود: لازم است دستگاه‌های خدمات رسان و عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و شهرستان آمادگی کامل داشته باشند و شهروندان هم به توصیه‌ها و هشدار‌های اداره کل مدیریت بحران، صدا و سیما و هواشناسی توجه جدی داشته باشند.
مدیر کل مدیریت بحران گفت: مجموعه‌های راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه، شهرداری‌های سراسر استان، هلال احمر، فوریت‌های پزشکی، شرکت‌های آب، برق، گاز، مخابرات، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دو روز آخر این هفته همه امکانات و نیروی انسانی خود را برای رعایت حال مردم و جلوگیری از مشکلات احتمالی ناشی از این سامانه بارشی بصورت آماده باش و فعال در ماموریت‌های سازمانی و مدیریت بحران در میدان کار و تلاش جهادی در نظر داشته باشند.

مهدیخانی افزود: لازم است دستگاه‌های اجرایی گزارش کار روزانه را به مدیریت بحران استان بدهند و همچنین بصورت شبانه روزی پاسخگوی مردم و شهروندان هم استانی باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.