سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرار گرفتن دانشگاه شهرکرد در رتبه یک هزار و ۶۷۱ مؤسسات آموزش عالی جهان

دانشگاه شهرکرد در جدیدترین نظام رتبه‌بندی دانشگاه‌ها جهان ۲۰۱۹ (URAP) در رتبه یک هزار و ۶۷۱ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی جهان قرار گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، دانشگاه شهرکرد در جدیدترین نظام رتبه بندی دانشگاه‌ها جهان بر پایه عملکرد علمی در سال ۲۰۱۹ (URAP) رتبه یک هزار و ۶۷۱ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی جهان و رتبه ۳۸ دانشگاه‌های کشور را کسب کرد.

گزارش نظام رتبه‌بندی دانشگاه‌ها بر پایه عملکرد علمی در سال ۲۰۱۹ (University Ranking by Academic Performance) «یورَپ» درباره جایگاه مؤسسات جهان منتشر شد و نام دانشگاه شهرکرد به همراه ۴۴ مؤسسه ایرانی دیگر در میان دو هزار و ۵۰۰ مؤسسه برتر جهان جای گرفت.

در سطح جهانی و بر پایه این گزارش، دانشگاه هاروارد پیشگام جهان است و دانشگاه تورنتو، دانشگاه کالج لندن، دانشگاه استنفورد و دانشگاه اکسفورد در جایگاه دوم تا پنجم قرار دارند.

در سطح ملی نیز بر پایه این گزارش، دانشگاه تهران پیشگام ایران است و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، دانشگاه صنعتی امیر کبیر، دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه صنعتی شریف در جایگاه دوم تا پنجم قرار دارند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.