سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح واحد پلیس فتا درسروآباد

مرکز پلیس فتا با حضور جانشین فرمانده انتظامی کردستان در شهرستان سروآباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ عباس مسعودی جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان ضمن حضور در مراسم افتتاح پلیس فتا شهرستان سروآباد بر ارتقاء دانش و سواد رسانه‌ای شهروندان در حوزه فضای مجازی تأکید کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در این مراسم گفت: هم‌اکنون در عصر و دوره‌ای زندگی می‌کنیم که فن‌آوری‌های نوین ارتباطی بر زندگی ما اثرگذاری زیادی داشته‌اند.

او افزود: در راستای استفاده صحیح از این فن‌آوری‌ها لازم است، ابتدا دانش مربوط را کسب کنیم و در ادامه نیز یک سری رده‌های تخصصی نیاز است تا با جرائم نوین برخورد کنند.

سرهنگ مسعودی بیان کرد: امروز دشمن تغییر تاکتیک داده و از طریق جنگ نرم برعلیه نظام آمده است و خط مقدم جبهه در داخل کشور است.

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان یادآور شد: ما باید مهارت به بصیرت افزایی را به فرزندان خود آموزش دهیم و با بهره‌گیری از تجربیات دیگران در جهت توانمند ساختن خود و فرزندانمان گام اساسی برداریم تا در ورطه خرافات و کمین دشمن گرفتار نشویم.

اوبا اشاره به راه‌اندازی پلیس فتا در سطح شهرستان سروآباد گفت: در بعضی شهرستان‌های استان واحد پلیس فتا فعال و در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است که در همین رابطه این رده را در شهرستان سروآباد نیز راه‌اندازی کردیم.

سرهنگ مسعودی با اشاره به افزایش وقوع جرائم سایبری گفت: رشد سامانه‌های ارتباطی و رایانه‌ای و عدم اطلاع دقیق کاربران برای استفاده از فرصت‌ها نیز باعث افزایش جرائم سایبری می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: امروز پلیس فتا، یک پلیس پاسخگو و مؤثر در تأمین امنیت سایبری شهروندان است و با عزم و همت جهادی می‌توان به اوج موفقیت و کسب رضایت مردم که همان جلب رضایت خداست دست پیدا کرد.

او خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی پلیس فتا در شهرستان‌های استان ضمن گسترش چتر خدماتی پلیس فتا، دسترسی مردم به این پلیس تخصصی آسان‌تر شده و ضمن رسیدگی و برخورد با جرائم سایبری، می‌بایست اقدامات پیشگیرانه و آموزشی خود را در سطح شهرستان نیز گسترش و سطح سواد رسانه‌ای مردم را افزایش داده و فرهنگ‌سازی انجام شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.