سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳ هزار و ۷۰۰ بازدید در دی ماه از واحد‌های صنفی انجام شد

فرماندار اسلام اباد غرب گفت: در دی ماه سالجاری توسط بازرسان از ۳۷۵۰ واحد صنفی بازدید و برای ۱۴۰ واحد متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

 به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حیدری فرماندار اسلام اباد غرب گفت: در دیماه سالجاری توسط بازرسان از ۳۷۵۰ واحد صنفی بازدید و برای ۱۴۰ واحد متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

او با اشاره به  نظارت بر کیفیت نان و جلوگیری از تخلف در این حوزه  گفت:  نان به عنوان قوت غالب مردم باید دارای کیفیت بالا باشد و در این رابطه باید نظارت های بیشتری انجام شود.

حیدری با بیان اینکه  در فاز جدید این شهرک امکان افزایش واحد‌های صنفی وجود دارد و تمامی مشاغل فنی (مکانیکی) باید به این مکان منتقل شوند.
 
او افزود: انتطار وجود مشاغل فنی مزاحم شهری باعث ایجاد مشکلات برای شهروندان می‌شود و این موضوع باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

شهردار اسلام آباد غرب  عنوان کرد :مشکل آبگرفتگی این شهرک با ایجاد کانال‌های استاندارد حل شده ودر روز‌های آینده لکه گیری آسفالت هم انجام خواهد شد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه نیز در این جلسه  گفت: تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۰، بخاری نفتی در مدارس اسلام آباد غرب وجود نخواهد داشت.

 نظری گفت: اقلام مورد نیاز در اسرع وقت در اختیار مدارس شهرستان قرار می گیرد .



انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.