سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال انجمن داروسازان استان کرمانشاه از اجرای طرح یارانه دستمزد و کارورزی

رئیس انجمن داروسازان استان کرمانشاه گفت: با توجه به آمار بالای بیکاری در استان کرمانشاه اجرای طرح یارانه دستمزد در داروخانه های استان در راستای افزایش اشتغال و کارآفرینی می تواند راهگشا باشد و ما از اجرای این طرح استقبال می کنیم.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  افضلی رئیس انجمن داروسازان استان کرمانشاه گفت:داروسازان همواره در مسیر تامین به موقع داروی بیماران، از هیچ اقدامی فروگذار نبوده‌اند و حتی با دریافت وام بانکی و پرداخت سودهای آنچنانی تلاش کرده‌اند که اجازه ندهند خللی در زنجیره عرضه دارو ایجاد شود.


او گفت: توقع داریم سازمانهای بیمه گر ، هرچه زودتر مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت کند تا داروخانه ها در خصوص تامین داروهای مورد نیاز بیماران با مشکل مواجه نشوند.

او بیان کرد: با توجه به آمار بالای بیکاری در استان کرمانشاه اجرای طرح یارانه دستمزد در داروخانه های استان در راستای افزایش اشتغال و کارآفرینی می تواند راهگشا باشد و ما از اجرای این طرح استقبال می کنیم.


رشیدی مسئول دفتر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هدف از اجرای این طرح تقویت و افزایش فعالیت های بخش خصوصی در راستای خدمات سلامت محور است.


او افزود: با توجه به نقش داروخانه ها در حفظ سلامت جامعه ،شرایط و امکانات لازم جهت پیشرفت فعالیت داروخانه ها و مشارکت آنها با شرکت های دانش بنیان در راستای ارتقا سلامت و بهداشت استان فراهم است و دفتر کارآفرینی دانشگاه از ایده ها و طرح های جدید آنها حمایت می کند.


او بیان کرد: جلسات متعددی با سازمان های بیمه گر جهت پرداخت مطالبات داروخانه ها با حصور رئیس دانشگاه،مدیران ستادی داو مسئولان ذیربط برگزار شده و این مسئله در حال رسیدگی است.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.