سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حوزه خدمات اجتماعی حرم مطهر راه اندازی شد/ اعلام شماره حساب برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

حوزه خدمات اجتماعی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) پیرامون ارائه و بسط خدمات خَیّرانه و عام المنفعه حرم مطهر برای نیازمندان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نعمتی معاون اجرایی حرم مطهر در جمع خبرنگاران، افزود: این حوزه با هدف شناسایی و کمک به اقشار آسیب پذیر با محوریت نیازمندان و محرومان در جوار این بارگاه نورانی، تسهیل نمودن سفر زائرانی که تا به حال به حرم مطهر تشرف پیدا نکرده اند یا به جهت بضاعت مالی، مدت زمان مدیدی است که به پابوسی حضرت مشرف نشده اند و همچنین ساماندهی بانیان خیر و خیّرین گرانقدر راه اندازی شده است.

معاون اجرایی حرم مطهر یکی دیگر از ماموریت‌های این حوزه را راه اندازی نهضت جهادگران احمدی دانست که به نیازمندان سراسر کشور با نام مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام در قالب گروه‌های اعزامی خدمت رسانی می‌کند.

او، کار در حوزه سلامت و بهداشت، ازدواج، خیریه، اشتغال وکارآفرینی را از دیگر زمینه‌های ارائه خدمت در این حوزه نام برد.

معاون اجرایی حرم مطهر گفت: حوزه خدمات اجتماعی حرم مطهر در بدو تاسیس اقدام به جمع آوری کمک‌های های خیّرین گرامی برای کمک به هموطنان آسیب دیده در سیل استان سیستان و بلوچستان نموده است.

نعمتی تصریح کرد: در همین راستا خیّران عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۳۲۶۹۹۳۲۸ یا شماره حساب ۴۷۳۷۴۷۳۷۴۸ و شماره شبا IR ۹۴۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۴۷۳۷۴۷۳۷۴۸ نزد بانک ملت شعبه مرکزی شیراز به نام آستان مقدس احمدی شاهچراغ علیه السلام واریز کنند، همچنین همشهریان نوع دوست می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به دفتر نذورات حرم مطهر، واقع در ورودی صحن مطهر حضرت معصومه سلام الله علی‌ها تحویل دهند.

لازم به ذکر است در راستای خدمت رسانی هرچه گسترده‌تر به محرومان، درمانگاه خیریه تخصصی و فوق تخصصی حرم مطهر نیز با کلینیک‌های مختلف به صورت شبانه روزی ارائه خدمت می‌کند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.