سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار بوشهر:

روابط عمومی کارکرد صحیح دستگاه را بدون برجسته سازی به جامعه منتقل کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: روابط عمومی باید هم کارکرد صحیح دستگاه را بدون غلو کردن به جامعه انتقال دهد و هم به انتقادهای جامعه توجه کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر و انتخابات هیات رئیسه این شورا گفت: اگر روابط عمومی‌ها خوب کار کنند تا حدود زیادی امنیت، آرامش و رضایت افراد تامین خواهد شد.

او افزود: انتظار است در عصری که به عصر ارتباطات معروف است، روابط عمومی‌ها با استفاده از فناوری کار خود را توسعه بخشند و به یقین امروز مطالبه از روابط عمومی‌ها بیشتر است، زیرا ابزاری در اختیار دارند که پیشینیان در اختیار نداشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: روابط عمومی پلی بین دستگاه مربوط و جامعه است و باید تلاش شود هم جامعه از اطلاعات صحیح دستگاه و هم دستگاه از اطلاعات صحیح جامعه بهره‌مند شود.

خورشیدی گفت: وظیفه روابط عمومی این نیست که نگاه انتقادی جامعه را به دستگاه خود انتقال ندهد، بلکه در کنار انعکاس انتقادات جامعه باید کارکرد صحیح دستگاه را بدون غلو کردن به جامعه منتقل کند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.